O mnie.

Początek jest najważniejszą częscia pracy - www.mariuszbedonski.pl

Początek jest najważniejszą częscia pracy - www.mariuszbedonski.pl Platon powiedział : "Początek jest najważniejszą częśc...

niedziela, 27 października 2019

Kreowanie własnej marki. Branding - budowanie świadomosci marki w internecie.

Kreowanie własnej marki. Branding - budowanie świadomosci marki w internecie. 

biznes cele.jpg

Branding - budowanie świadomości swojej marki w biznesie.

"Na początku było słowo..." - Ewangelia wg. św Jana.
Słowo = pomysł, idea, protoplasta wszystkiego, - nawet "stworzenia swiata".
To ono jest ojcem założycielem każdego biznesu.
Pomysł, na biznes a w efekcie rozpoznawalnośc zbudowanej marki, to marzenie każdego przedsiębiorcy.
Czy to aktor, czy przedsiębiorca, czy fachowiec wykonujący prace budowlane na swoją "markę" niejednokrotnie musi ciężko pracować.
Praca ta jednak prędzej czy póżniej przynosi profity - budowanie naszej marki również jest nietypową formą inwestycji.
Skrupulatne wywiązywanie się z naszych obowiązków, rozwój osobisty i zawodowy, kursy doskonalące czy szkolenia budują pozytywne postrzeganie nas jako wykwalifikowanego fachowca - wyrabiamy sobie pozytywną opinie, "markę" która owocuje tym, że telefony od kontrachentów dzwonią od rana do wieczora.
Jednak, aby tak było, musi być o nas "głośno".
Daremne nasze wysiłki, kiedy będąc doskonale wykwalifikowaym fachowcem będziemy siedzieć w domu, a "poczta pantolfowa" jest jedynym środkiem pozyskiwania nowych klientów.
W dobie internetu doskonałym narzędziem ku temu są social media.
social media.jpg
To za ich pośrednictwem bez trudu możemy budować pozytywne relacje z naszymi klientami, budując wśród nich świadomość własnej marki.
Internet networing stał się nieodzownym wsparciem każdego biznesu.
Jednak aby nasze działania przyniosły pozytywny skutek potrzeba czasu.

Startup - plan działania.

Ciężka praca + Branding + Social Media, Internet Networking = pozytywny odbiór ze strony kontachentów

Ciężka praca.

Dajmy się poznać ze strony, rzetelnego, i dobrze wykonującego swoje obowiązki fachowca.
Na taką opinie trzeba pracować i to nie zawsze lekko.
Nabywając doświadczenie, wyciągając wnioski z popełnianych błędów, z dnia na dzien nasza marka budowana od podstaw zyskuje na wartości.

Branding.

Budując własną markę musimy być rozpoznawalni.
Do tego potrzebne są nam pewne narzędzia, bez których osiągnięcie sukcesu nie będzie możliwe.
Dla jednych, rozpoznawalność to nr telefonu, nazwisko, nieraz rozpoznawalne jest nasze logo.
Logotyp który od razu nas skojarzy z pewnymi cechami marki.
mercedes-564949_960_720.jpg
Z czym kojarzy się Wam Mercedes?
Auta dość drogie, jednak zwykle solidne, bezawaryjne, do tego dobrze wykończone.
Sam widok "gwiazdy" wywołuje już takie odczucia.
Logo musi być proste, ponadczasowe a w efekcie rozpoznawalne.
Wykorzystywane w reklamach, marktingu internetowym, wizytówkach, na samochodzie buduje nasze relacje w klientami.
Oprócz logo wizualnego w mediach stosuje się tak zwane sound logo - np w reklamie TV Coca Coli.
Dodatkiem do logo musi być chwytliwa nazwa, i zapamiętywalny slogan reklamowy
MERCEDES – THE BEST OR NOTHIG (Mercdes albo nic).
Slogan ma na celu wywołać określone działanie marketingowe wśród odbiorców reklamy.
The best or nothing - w tym przypadku wrażenie wyjątkowości, i świadomości że nie ma lepszego wyboru od "gwiazdy".
Czy hasło "Bez gwiazdy, nie ma jazdy" - buduje negatywne odczucia?
Nie. A założe się że nie było wymyślone ono przez marktingowców Mercedes.
Ułatwieniem budowania naszych relacji w stosunkach z klientami jest nasza strona internetowa.
Dobrze skonstruowana strona www, wizytówka naszej firmy, wypozycjonowana pod odpowiednią grupę odbiorców podobnie jak ulotka reklamowa czy wizytówka jest żródłem budowania nowych więzi partnerskich w internet networking.
To na tej stronie pochwalimy się naszym portfolio, zrealizowanymi zleceniami, umieścimy tam rekomendacje od naszych klientów.
Działalnośc blogerska - prowadzenie bloga internetowego w swojej dziedzinie dodatkowo buduje naszą markę.
Publikując posty i odpowiadając na pytania czytelników uwiarygodniamy się w oczach odbiorców jako doskonali fachowcy.
steemiti projekt.png

Steemit jako platforma opinotwórcza.

Uczestnictwo w social media jest nieodzowną praktyką marketingową.
Steemit jest doskonałym miejscem do prowadzenia badań nad marketingiem internetowym.
Działalność copywriterska, fotograficzna, blogerska, ludzie prowadzący vloga, "chwaląc się" swoimi projektami zdobywają tu pierwsze szlify i doświadczenie.
Spowodowane jest to tym, że mamy tu mniejszą grupę odbiorców - jest po prostu trudniej.
Na Facebooku umieszczamy zdjęcie np swojego psa, i bez trudu po kilkunastu minutach uzyskamy kilkadziesiąt lajków.
Na Steemit niestety, trzeba się napracować.
Fotka psa + dopisanie ciekawej fabuły, dobry tytuł postu, i odpowiednie tagowanie = recepta na odbiór.
Po prostu inna jakość przekazu.
Patforma jest doskonałym miejscem do prowadzenia ćwiczeń.
Każdy post jest taką małą kampanią marketingową, gdzie musimy wybrać grupę odbiorców, dać jakieś fajne logo, fotkę, uzupełnić dobrą treścią, zatagować i "sprzedać" .
Polecam każdem. Zabawa jest naprawde gwarantowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz